З момента випуска F-Type пройшло шість років, але купе та кабріолет залишалися без суттєвих змін. Падіння продажів та поява нових технологій змусили британців переглянути дизайн спорткара та модернізувати його техніку. Новачок отримав новий передній бампер та радіаторну решітку в фірмовому стилі бренду, також ми побачили оригінальний логотип Jaguar, який використовувався у період 1940-х-1950-х років. Крім персоналізації екстер҆ єру за рахунок нових декоративних елементів, новачок має змінені світлодіодні фари, які за властивостями подібні до матричних фар Audi.
Інтер'єр F-Type отримав незначні оновлення, які перш за все стосуються розширення переліку опцій та оздоблення салону. Можна відмітити покращення якості матеріалів та підгонки деталей інтер҆ єру. Серед внутрішніх оновлень виявилась мультимедійна система з 12,3-дюймовим монітором та підтримкою Apple CarPlay та Android Auto.
Під капотом базового Jaguar F-Type встановлено 4-циліндровий 2-літровий двигун на 300 к.с., який замінить 6-циліндрові модифікації попередника. Слідом за базою йде модель з індексом P450, яка має в своєму активі 445 к.с. та можливість замовлення повного приводу. Флагманський F-Type оснащений 8-циліндровим двигуном з подвійним турбонагнітачем на 570 к.с. та 700 Нм крутного момента. Така модель має абревіатуру SVR, що свідчить про спортивний стиль та відповідні технічні характеристики. На розгін з 0 до 100 км/год купе Jaguar F-Type SVR витрачає всього 3,5 секунди. Всі мотори агрегатуються виключно з 8-ступеневим автоматом. Моделі з 8-циліндровим двигуном вже у базі мають цікаву функцію яка може корегувати звук вихлопа в залежності від побажань водія.
Про базову ціну нового Jaguar F-Type ми згадували раніше, а більш потужні та оснащені варіанти коштуватимуть від 80 тисяч євро…